On_the_table_project: Як Instagram-акаунти допомагають естетизувати книгу
#читатимодно, #заразячитаю, #bukio, #bookstagram
Що найбільше спадає на думку при згадці про одну з найпопулярніших та найзатребуваніших, «найзалайканіших» соціальних платформ – Instagram?
Перетворившись за 5 з гаком років існування на по-справжньому відомий додаток для мобільних ґаджетів, соціальна мережа задає моду, створює тренди й певні нові культи.
Instagram сьогодні – це простір реклами, творчості та власний елекронний щоденник. Платформа виконує роль важливого інструменту у руках маркетологів – недарма ми «скролимо» акаунти відомих культурологів, стежимо за провідними шеф-кухарями з їхньою мікрокулінарією, чудернацькими десертами, глазурованими кейками, які шкода і з’їсти; стаємо «фоловерами» сторінок аванґардних компаній і починаючих модних підприємств, що створюють новий виток, нові відгалуження культпростору.
Instagram зараз – це не тільки губки, скручені у трубочку а-ля качка, колись трендовий «риб’ячий рот», фото їжі, власного манікюру чи результат походу у модний барбершоп, або ж світлини домашніх тварин. Міцну сходинку у популярній соц. Мережі зайняли й книги, перетворившись на той самий вічний тренд.#bookchallenge_ua, #читатимодно, #йдичитай, #заразячитаю, #bookstagram – це далеко не повний перелік хештегів, якими послуговуються користувачі мобільного додатку, аби естетизувати та популяризувати книгу, зробити читання більш масовим.
Оригінальні способи подачі, різноманітні фільтри, ретельна продуманість деталей –Instagram представляє композиції, на яких горнятка, кавові зерна й книга заплелись у єдине, нерозривне полотно, а яскравість і монотекстурність палітурок виконують головну роль у світлині, акцентуючи увагу й ніби натякаючи: #йдичитай.
Автор: Марія Прохоренко
Фото: Instagram
Залишити відповідь